петак, 27. јануар 2012.

Интервју-Саша Мијаиловић ДСС


    Гледах статистику блога. Помало бих зачуђен кад угледах резултате. Од свих досадашњих постова један убедљиво предњачи-Истина о Пударцима. Запитах се, да ли стварно људе више интересују приче скоро па обичних људи, а не неких тамо познатијих политичара? Испаде да је тако.
Због тога реших да пронађем аутора и  да са њим попричам о тексту, а и осталим стварима које би можда могле да интересују и ширу јавност. Пронађох број, позвах га и заказах састанак.....

Саша Мијаиловић, рођен 1977 г. Завршио средњу угоститељску. Настављамо разговор у пријатној атмосфери породичне куће..


Завршили сте угоститељску, а смер?

Завршио сам за конобара, иначе сам то јако мало радио. Радио сам као Курир у Општини до пре 2-3 месеца, када сам добио отказ. У Општини сам радио од 2002, или 2003, не сећам се тачно. Нешто између краја 2002 и почетка 2003г.

Ви сте се кандидовали за место одборника у Пударцима и добили 2008г.?

Да. Не припадам од оних који су искористили одборничко место па себе уновчили. А нудили су ми све и свашта. Чак и места која су највише плаћена, међутим ја нисам хтео. Оно зашта сам се кандидовао, а обећао народу то сам и прихватио. Није ту било никаквих пара. Тих 2-3 хиљаде што сам имао за место одборника по седници, то је све одлазило на моје трошкове путовања, а доста је одлазило и на трошкове за странку.

Наишао сам на једну важну чињеницу, Ви сте први одборник у Пударцима који је после више деценијске владавине једне гарнитуре успео да победи на изборима?

Да,могло би се рећи тако. Моја политичка каријера потиче још из школских дана средње школе. У младости сам био на многим демонстрацијама. Мислио сам да се тако може променити нешто. Док су многи били малтене у завади са својим родитељима због тога, ти исти за које смо демонстрирали су заједно пили кафу са тим људима против којих смо демонстрирали. Сад сам доста сазрео. Знам да обичним људима, нашим комшијама, рођацима увек треба изаћи у сусрет. Треба помоћи обичним људима, а не само их искористити зарад гласова, а после их непознавати. Увек чиним људима, наравно колико сам у могућности, без обзира дал је тај неко мој или није. Дал је Радикал, СПС-овац или ДСС-овац. Никад нисам ни давао нека сулуда обећања, само оно што може да се испуни. Рецимо, не могу да обећам да ћу урадити 10 улица и назидати кулу. Знам како је време тешко и да се мало ствари може испунити. Ја сам све испоштовао што сам обећао и то је оно што народ цени.

Да ли то неко даје лажна обећања?

Да наравно да дају. Например, сад су били избори у ДСС-у. Ја нисам давао обећања да ћу запослити 20 људи. Дао сам обећање да уколико моја струја победи, запослићуједну младу даму из Пудараца. То сам и испунио. Иначе сви ми овде у Пударцима знамо како је коме овде обећано. Од запошљавања у хитној помоћи до не знам ни ја чега све у Београду. У суштини од 30 обећања испуњена су пар. Ето о томе причам да ја не желим да будем такав.

Да ли би можда споменуо те који обећавају?

Ја мислим да ће се сами препознати. Не бих желео, бар не сада, о именима појединачно.

Да упознамо мало наше читаоце. Ви сте освојили одборничко место и били сте на њему извесно време. Сада више нисте. Шта се у ствари десило?

Па, по мом доласку на место одборника, председник Општине је био Зоран Јовановић, иначе из моје странке. Ја сам се потрудио да своја обећања која сам дао, кренем да испуњавам. Убрзо су се у Пударцима почеле крпити рупе и сл. Међутим, они који су владали ту деценијама, моји претходници, су се потрудили да ја изгубим одборничко место. И то сам изгубио због тога јер како сад неко одједном сређује Пударце а то нису они. Указала им се шанса кад је смењен тадашњи председник, а постављен нови. Да разјасним, тај нови председник је био поткупљен, на овај или онај начин од тих људи, и ја сам аутоматски смењен. Ја сам им сметао, јер се у Пударцима почело нешто одвијати на боље и имао сам све већу подршку народа. Да они  не би изгубили све мање поверење, ја сам смењен. Поставили су  човека из СПС-а као члана већа, како би мене срозали а себи подигли рејтинг.

Како да подигну рејтинг?

Па ево како. Било је у плану, а то постоји и у Општинској архиви,кад ме је председник Општине звао и питао, пошто су у плану 4 улице у Пударцима да се раде, да им доставим списак тих улица. Ја сам им доставио. После се СПС у његовом билтену хвалио како су они заслужни за те улице. Да појасним, те улице су ушле у процедуру скупштине града и оне ће се сигурно урадити сад пред изборе. Наравно ту ће изаћи Социјалисти и сликати се, као да су они заслужни за то.

Да ли Вас је то натерало, у суштини, да напишете онај летак што сте делили у Пударцима?

Да. Ја сам се био изнервирао, што неко преузима туђу славу. Ја могу да им честитам што су урадили 4 клупе код нас испред дома. И то старе које су узели из Ташмајданског парка, али за ово остало знам да нису заслужни. Иначе они имају обичај када се нешто ради у Пударцима, изађу масовно по неких 20-30 њих, да би психолошки утицали на људе. Утичу тако што су присутни на тим местима и манипулишу народ својим присуством, ко да су то они урадили. Е, после тога следи честитка на кућне адресе, како су то они уз помоћ Милана Јанковића и овдашњих њихових људи то одрадили, да би народ што више гласао за њих. Мада људи то мени доносе, показују и смеју се. Морам да напоменем, некад се нешто и могло урадити из Општине, путеви и слично. Сада више не, јер је промењен статут града и они одлучују о томе. Општина је сад једна МЗ у Београду.

Кад смо код МЗ-а, какво је стање у МЗ Пударци?

Народ мора знати да уколико се не одрже састанци, било скупштине, управног одбора или МЗ-а дуже од 3 месеца, тај се сазив распушта. А у Пударцима савет Месне заједнице не функционише има годину и по дана. Нит се одржавају састанци, нит се савет распушта. Постоји један председник, који и није у суштини валидан, јер нема акридетацију управо зато што савет не постоји. Хоћу и да напоменем да просторије Зем. Задруге Пударци, на горњем спрату М.З-а су сад у власништву СПС-а. Тачније они их користе, а не плаћају ником закуп нити било шта друго. Претпостављам да постоји неки уговор о закупу просторија где СПС плаћа Општини. Ја бих волео да знам по ком основу су они добили те просторије? Да ли је изашао неки конкурс, тендер или било шта друго? Знам само да су за закуп били заинтересовани и други,например Ловачко друштво и остале странке. Ми немамо савет, немамо ништа, па ме баш интересује које одлучио да СПС добије просторије. Ово се нажалост дешава и у скоро свим другим местима на нашој општини. Све одлуке председника Месне заједнице су, по мени, нелегитимне јер њих није донео Месни савет. Тај председник је постављен од стране Милана Јанковића или неког његовог коалиционог партнера. То је исто као кад би председник Општине одлучио о нечему, а одборници нису гласали за ту одлуку. Такве се ствари дешавају на територији Општине у последње 2 године.

Да ли ћете се кандидовати на сл. изборима?

Наравно. Чак шта више, ја ћу бити кандидат ширег фронта где ће ме подржати сви добри људи, јер немам ни једну аферу. Све што обећам, испунићу као и до сада. Имам подршку чак и од неких чланова СПС-а, јер постоје људи који цене рад и поштење.

На чему ће се заснивати твоја кампања, пошто си напоменуо да ти немаш пара као и други?

Ово ће бити једна од најтежих кампања од како пратим политику, у последњих двадесетак година. Конкретно мислим на Пударце. У Пударцима постоји екипа која у новцима вреди милионе. Они ће мислити да могу све да купе, као и што причају да ће победити. Ја сматрам да то неће бити баш тако лако. Сматрам да људи у Пударцима нису слепи и да виде да су то људи којима треба само корист. Не верујем да ће од тих људи нешто и остати за Пударце да се уради, јер похлепа је њихова главна особина. Ја ћу водити скромну кампању. Пара немам за издавање у колору, обавештаваћу људе путем обичног папира. Кампању ћу једноставно пласирати у непосредном контакту са мештанима.

Ви сте скоро изгубили посао у Општини, због чега?

Као кад су ми нудили да вратим одборнички мандат, нудили су ми посао у водоводу или да бирам неко друго место. Ја сам то одбио. То сви знају. Остао сам да радим на месту Курира. Узели су ми одборничко место, тако су ми узели и радно место. Они желе да своје против кандидате ослабе и финансијски и политички. Мени су индиректно нудили да пређем у неку владајућу групацију. Ја сам одбио и сад сам добио отказ. Остао сам у такозваном изворном ДСС-у, где су остали све поштени људи и не финансијски јаки.

Да ли је ДСС у власти?

Не. Сада је званично и напустио власт, када су се промениле структуре у ДСС-у. Он заправо и никад и није био на власти, јер ти људи који су тада представљали ДСС били су купљени од појединаца са власти да би радили за њих. Људи који су остали на појединим функцијама у Општини, а представљају се да су из ДСС-а, уствари то нису. Они немају апсолутно више никаква права у О.О ДСС-а, нити ће бити кандидовани. Једноставно немају право гласа.

За крај разговора, шта имате да поручите грађанима за следеће изборе?

Хоћу да поручим грађанима, да добро гледају ко су им кандидати на сл. изборима. Нека добро растумаче ко стоји иза кога. Иза мене стојим само ја, својим дугогодишњим радом и политичким залагањем у Пударцима. Претпостављам да ће моји против кандидати избацити неко ново некомпромитовано лице, јер они неће моћи да изађу због много путера којег имају на глави. Е то лице ће бити само на папиру, а у глобалу ће владати они. Уколико победим у Пударцима, и будем у Општинској власти, залагаћу се да у савету МЗ-а буду само људи који су до сада у свом животу нешто урадили за наше место. Без обзира којој странци припадају.

4 коментара:

  1. Анониман6. март 2012. 09:24

    Izvini, šta si ti uradio, asfaltirao, odakle tebi (i bilo kom političaru) pravo da se hvalite da ste vi nešto dali građanima? Budžet se pravi tako što građani plaćaju poreze, takse itd, a posao opštine je da taj novac preusmeri gde je potrebno-ulice,škole,zdravstvo...I to je sve. Šta si nam, bre, ti dao??? I nije te sramota da se hvališ da si radio u opštini (makar i kao kurir), iako si završio školu za konobara???!!! Još je žešći ovaj "novinar" koji te pita koji si smer završio!!! Da, za razvoj opštine je veoma bitno da li si konobar ili šanker! Ne razumem, svima vam je životna želja da se uvalite u opštinu i onda palamudite do kraja života kako ste, eto, baš vi nešto dali građanima, a vaši protivnici su lopovi, i obrćete se tako čitavog života!!! I lepo je jedan profesor rekao-da vam nije krivo što se neko drugi uvalio (zato što ste isti), vi biste bili ravnodušni!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemoj da se ljutis jer to je sigurno zbog loseg vremena,bice lepse vreme ! Pozdrav od postenog konobara vAMA l......a!

      Избриши
  2. Анониман19. март 2012. 19:07

    МОМЧЕ, ДА ЛИ СИ БИО ОДБОРНИК ПУДАРАЦА (ТО ЈЕ ВАЉДА НЕКА СТРАНКА) ИЛИ ОДБОРНИК ДСС-А ИЗАБРАН НА ИЗБОРИМА ПО ПРОПОРЦИОНАЛНОМ СИСТЕМУ? ДА СЕ НИСИ МОЖДА НЕГДЕ ПОГУБИО.
    СРАМОТА ЗА ДСС АКО НИСУ ИМАЛИ БОЉИ КАДАР.ДА БАР НАЂОШЕ НЕКОГ ТАКСИСТУ А ОНИ ХОЋЕ КОНОБАРА ОВИ ПРВИ СУ БАР ПОКАЗАЛИ ДА ИМАЈУ ЗАВРШЕН УЛИЧНИ ФАКУЛТЕТ И ВИШЕ ТАЛЕНТА ЗА ПОЛИТИКУ.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa rekoh da sam to veoma malo radio ali sada bas imam nameru da se aktiviram kao konobar i konacno vAM vec jednom naplatim sve racune!

      Избриши

Поштовани читаоци, почев од 24 марта 2012 г. коментари ће се објављивати само преко нашег сајта, ради бољег праћења истих. Хвала на разумевању.