недеља, 4. март 2012.

Отворена канцеларија У.Г. НАШ ЧОВЕК-Блажо Стојановић у Умчарима


Вечерас у 19 часова у Умчарима у тржном центру, пред око 50-ак чланова и симпатизера У.Г. НАШ ЧОВЕК, отворена је канцеларија поменутог удружења граћана. Скуп је отворио председник удружења, господин Блажо Стојановић следећим речима :
  Прво да захвалим свима што сте дошли овде. Ова канцеларија је овде била и пре 4 године али се надам да ће њен рад бити успешнији него тада
. Уствари, ја сам у то сигуран да ће тако бити. Скоро сви овде ме знате и не бих нешто своју биографију коментарисао. Од имовине имам стан, кућу и локал не завршен у Гроцкој.Никад у животу нисам желео да идем на изборе, као што желим на овим да учествујем. Ми смо управо овде вечерас и због предстојећих избора. Избори који ће бити јако прљави. Ови што су на власти ће покушати свим средствима да поткупе све. Већ су доста и тога купили. Нажаолост њихова биографија и њихово понашање много говори о томе какви су они. Не бих ни о вашем председнику Жирету много да коментаришем јер и сами видите колико је и сам урадио за ваше место. Двадесет пет милиона је уложено у фабрику воде када смо били на власти. Да смо остали пуне четири године, ми би ту фабрику и завршили. Требало је уложити још око 5 или 6 милиона и та би фабрика заживела. Начин на који су се они понашали према свим започетим објектима, као што је пут Заклопача-Гроцка, затим Хајдучка чесма-Болеч-Лештане, и оно што мене највише боли, јер сам и сам спортиста је започета хала, која је такоће не завршена,е тај начин је бахат. Ниједну битку у животу нисам изгубио, па тако нећу и ову. А када видим овде све Вас, све више добијем снаге и воље да завршим започето. Оно што ја тражим од Вас је да нико никад не износи не истине. Ја желим само да преносите истину и да права истина дође до народа. Јер када та права истина дође до народа, народ ће и сам схватити ко су нам противници. Прочитајте задњу страну наших новина, новине које су праве новине, мада ћемо се у будућности бавити и њиховим средствима и објавити документовано које на један бахат и дрзак начин општину приватизовао. Појединци имају и по њих осам из породице запослених. На челу са Жиретом, па са Пекарским, Драган Брестовички и многи други. Мада то није вечерас тема и нећу се више бавити тиме. Ми ћемо за пар дана оформити месни одбор и изабрати два човека који ће бити наши кандидати. Имаћете јаке аргументе да се сви боримо за те кандидате. Ја сам, док сам био председник општине, задужио Општину 5 милиона а буџет је био 50 милиона. То вам је десет посто, и за то је урађено јако доста. Ниједна ствар коју сам урадио није нелегална. Хала за коју ме прозивају, би коштала, по систему кључ у руке, 475 евра по квадрату. Захваљујем Вам још једном на присуству, да се нађемо и још много пута и да на изборе изађемо и победимо.
Дружење са члановима је настављено уз роштиљ, пиће и необавезно ћаскање. Скупу је присуствовала и делегација ДСС-а. Занимљиво је и то да је канцеларија отворена  преко пута канцеларије Г.Г. Снаге грађана. Иначе у канцеларији Снaге Грађана је био присутан и један број њихових активиста који су на све начине покушали да опструирају окупљање. Било је ту веома гласних добацивања разних погрдних реченица. У једном тренутку је чак и чаша бачена према скупу, али на сву срећу није закачила никог. Тензије су како је скуп одмицао смирене.Незванично сазнајемо, од окупљених мештана, да у канцеларији Снаге Грађана у то време и нема толико активиста и да су вероватно позвани телефоном да се окупе и опструирају отварање.

Нема коментара:

Постави коментар

Поштовани читаоци, почев од 24 марта 2012 г. коментари ће се објављивати само преко нашег сајта, ради бољег праћења истих. Хвала на разумевању.