уторак, 13. март 2012.

Истина о Пударцима 2

Синоћ у Пударцима подељен летак, наставак Истине о Пударцима 2. Преносимо за Вас...




                                     Истина о Пударцима 2

Као што сам Вам обећао прошли пут да ћу вам се обратити када будем имао нешто ново да кажем, то сада управо и чиним, исто онако скромно-путем обичног папира.
У последњих 20-ак дана на територији наше Општине се деле разноразни билтени владајуће гарнитуре. И сами сте сведоци тих билтена који су вам вероватно испоручена на Ваше кућне адресе, на разне варијанте. Власт у Гроцкој и Пударцима просто се разбације нашим парама, којима смо напунили општинске буџете, плаћајући разне порезе и дажбине. Они њих деле, буквално, на сваких 10-ак дана. Поред билтена деле и скупоцене честитке, на најскупљем могућем папиру.
У тим њиховим билтенима они пишу како су они добри, како желе да нам помогну и како су они ти који ће решити наше проблеме. Као да они нису на власти протекле четири године. И сами видите да скоро ништа у Пударцима није урађено. Сваки тај њихов папир кошта у просеку по 15 динара. Имајмо у виду да га штампају у тиражу од око 10 000 примерака. На то додајмо 50-ак људи који то  деле, а који су вероватно плаћени по 1000 динара, то значи да то њихово рекламирање њих самих, нас грађане у просеку кошта од прилике 200 000 динара. До сада су изашла 3 билтена, плус разне честитке. Баш скормно од њих. Зар је то тај лепши живот који нам они нуде? Па кога они то лажу? Зашто не одвоје паре за штампање од својим плата, а не из буџета од наших пара? Многа су питања а одговора наравно нигде, јер они су навикли да живе на туђим леђима и буквално су спремни све да ураде, укључујући и разне нечасне ствари, само да би сачували ту привилегију-да остану на власти. Такве радње можемо сматрати и болесним, али на сву срећу има лека. Лек је јако редак и делује сваке четврте године, тај лек су избори! Просто елиминишите те људе оловком на изборима. Не дозволите да нас више краду и ако не мислите на себе данас, бар мислите на будућност своје деце.
Шта је све могло да се уради за те паре а није:
- Могли су да започну, а нису, мењање водоводних цеви у Пударцима.
-Могли су, а нису, да почну да сређују депонију у Пударцима, а има их на десетине.
-Могли су, а нису, да замене кров на амбуланти јер прокишњава и сваког тренутка може плафон да повреди некога.
-Могли су, а нису, бар да закрпе ове кратере на путевима.
Има још много ствари које су бар могли да започну, а не да штампају скупоцене билтене у које иначе више нико и не верује. Овим путем бих им лично упутио апел да то више не чине, да те паре усмере на ове ствари које сам вам навео.

И на крају да знате, мене ови папири коштају 500 динара. Сам, сам их купио, штампао на братовом штампачу. Ово вам саопштавам да не буде после како лоши критикују лошије. Делим их лично са пар пријатеља. То је уједно и један од мојих животних мотоа, да ако немаш у свом животу бар два права пријатеља, онда као и да ниси живео. Не мора све у животу да се плати. Толико за овај пут.       
     
    Наставиће се...                                                                                    
                                                                                                                Саша Мијаиловић

9 коментара:

  1. Анониман13. март 2012. 20:37

    Nije niko dobio ni dinara provereno,a koji program ima DSS na celu sa BLAZOM koga ste do juce pljuvali?nemoj da ste smesni,i u Pudarcima je najvise uradjeno,bar se to vidi...nastavice se...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман13. март 2012. 21:53

      Moguce da su preskocili tebi da plate a to sto radnici nemaju plate to nikome da bi se stanpali bilteni,cestitke idt...

      Избриши
    2. Анониман14. март 2012. 00:32

      Ma vI ste strasni!Moram da priznam da sam covek u godinama pa me pamcenje malo slabije sluzi ali se secam sigurno da ste dosta uradili za Pudarce.Koliko ste samo momaka i devojaka "uradili" za posao,pa koliko ste uradili da se poveca prosek plata ,jer kada se na nasih 25 000 doda vasih 90 000 to je solidan prosek!Ma ima sigurno jos toga nego rekoh da malo slabije pamtim!!!











      '

      Избриши
  2. Анониман14. март 2012. 20:32

    Dobicete sa Blazom dosta:)))))ja imam isto platu 25ooo izvini...i nemoj da lazete ljude...Koji radnici nemaju plat u?bas me zanima...Svaka cast tebi ali u losoj si stranci... A od cijih su para tvoji kupovali glasove za PAJU?Razmisli...

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15. март 2012. 16:44

    Da ti kazem dete moje,mlado si pa svima verujes.Ja sam glasao uvek Milosevica a ovi ostali su vecina lopovi tako da me ne interesuje ni taj Blaza a najmanje Paja.Ja iz Pudaraca nisam,tamo mi je cerka udata pa idem cesto tako da sam u toku ne samo tamo nego u vecini mesta.A u SPS sam pre nego sto si se ti verovatno rodio i tu si u pravu,to je sada jako losa stranka.Imam lepih godina i malo je glupo sada da menjam ali cu na izborima sigurno glasati za Tomu koji ce sve da vas pobedi!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман15. март 2012. 22:13

      Neka pobedi Toma ali koga dobijas za predsednika opstine?Razmisli malo o tome...Cenim i tvoje godine naravno ..poz pa neka pobedi najbolji...

      Избриши
  4. Анониман15. март 2012. 20:31

    nisam na tebe mislio taj na koga sam mislio ne odgovara....Glasaj za Tomu znam i ja da ce da osvoji najvise...ali ko dolazi na vlast sa naprednjacima u opstini?BLAZOV...razmisli malo..

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман16. март 2012. 00:35

    Pa mi se sinko u opste ne razumemo!Glasacu za Tomu i on ce biti predsednik Opstine,Toma Simonovic.Kakve on ima veze sa ovim tvojim Tomom i ovim drugim sto si ga sigurno nekada voleo cim ga stalno spominjes kao Radikali tvog Tomu.A sto se Paje tice ja znam nekog Paju iz Vrcina sto je saradjivao sa Jaretom,ortakom Paje kamiondzije!

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман16. март 2012. 16:44

    Bili su i tvoji radikali na vlasti ovaj naprednjaci..ili kako cete se zvati ubuduce ne znam...i sta su uradili u opstini????NISTA....A TAJ TVOJ TOMA JE ISTO KUPOVAO GLASOVE ZA PAJU,,,,samo vam jos jare fali ...a imate i njega _ _ _ _ _ poz i neka pobedi najbolji tj MI...

    ОдговориИзбриши

Поштовани читаоци, почев од 24 марта 2012 г. коментари ће се објављивати само преко нашег сајта, ради бољег праћења истих. Хвала на разумевању.