понедељак, 26. децембар 2011.

Снага Грађана јуче у Умчарима

Јуче, према незваничним информацијама, је одржан радни састанак Снаге Грађана у Умчарима. Присуствовао је и председник групе грађана Горан Пекарски. Снага Грађана жели да се прошири и на остале крајеве наше Општине, на којој до сада није имала М.О. Састанак је одржан у просторијама некадашњег кафе бара "Д мол-а". На састанку је требало да се говори о дејствовању Снаге Грађана за наредне изборе, као и да се Горан Пекарски лично упозна са будућим члановима. Покушао сам да сазнам шта је то што неког наводи да се прикључи удружењу. Ево неколико одговора којих сам добио:
"Из целе приче сам скапирао да они помажу свим члановима, али рецимо ови помажу кад дете има слабу оцену па зову директора и јадан директор мора да поправља оцену.
Треба да се дете уписе у вртић они помогну,они су као нека секта. "Или: "Жире и Пекарски се неће предати без рововске борбе а вероватно ће победити, није он био на власти до пре годину дана, до тада је морао да трпи ДСС,СРС. Тек сад има потпуну контролу." Затим: Шта да ти кажем? Нисам могао да добијем одмор у ГСП-у и они ми средили, после тога сам им пришао."
У суштини јако чудне и приче од којих ти се најежи коса на глави. Мало сам истраживао и анализирао ствари. Суштина зашто Снага Грађана излази на заједничку листу са СПС-ом је та што господин Пекарски претендује да преузме СПС, односно да се утопи у њега како би и сам могао да управља једном странком, а и могућност да буде изабран за Народног посланика му је већа, на шта он и претендује. Копкао сам мало даље и у суштини сазнао да ако неко њега прати, он му се и одужи. Међутим, ту је главни проблем што ако неко жели да се изјасни или мисли другачије него што он каже да би требало, тај је избрисан за сва времена. Остали морају бити верне слуге. Све у свему, мора му се одати признање за спремност да дође до одређеног циља, и што се држи оне "Средство не бира циљ" и то примењује у буквално сваком облику. Мада би се требало запитати да ли :Ниједан циљ није толико узвишен да би оправдао нечасна средства (Алберт Ајнштајн)?

Нема коментара:

Постави коментар

Поштовани читаоци, почев од 24 марта 2012 г. коментари ће се објављивати само преко нашег сајта, ради бољег праћења истих. Хвала на разумевању.