петак, 30. децембар 2011.

Ко је хаковао НашуГроцкаИнфо?



 Као што је и обећао, Горан Стојановић, главни и одговорни Гроцкаинфо портала, ме је позвао на кафу и да "попричамо". Упад на наш мејл и сајт је урадио нико други до pедакције или бар групације која подржава њихов рад. Горан ми није хтео рећи ко је то учинио и да му је послат мејл са текстовима који су се налазили у порукама, али зна (колико сам ја скапирао) које то урадио. У сваком случају,евидентно је да некоме смета  блог и група и да се служе најпрљавијим могућим методама да би се онемогућио, облатио, или шта год већ, овај блог. Моје сумње су водиле ка једном од уредништва, међутим имам демант да он није то урадио.  Демант је стигао од Горана Стојановића. Ја ћу ових дана испитати моје сумње, чињенице и пробаћу да дођем до истине.



Нема коментара:

Постави коментар

Поштовани читаоци, почев од 24 марта 2012 г. коментари ће се објављивати само преко нашег сајта, ради бољег праћења истих. Хвала на разумевању.