субота, 31. децембар 2011.

Оснивач и Главни и одговорни уредник Гроцкаинфо портала Горан Стојановић извршио упад у мејл НашеГроцкаИнфо и обрисао мејл, а самим тим и налог на фејсбуку као и групу

Као што сам и обећао, морао сам да сазнам ко је извршио напад на профил и мејл НашеГроцкаИнфо. Досетих се да на г-мејлу имао опција последње активности на мејлу.Уђем у ту опцију и пронађем адресу са које је хакован мејл. Број "ip" адресе је 109.111.226.98
http://www.ip-adress.com/ је адреса на коју можете откуцати број "ip" адресе и да Вам се бар приближно покаже из које земље, града, са ког провајдера и сл. је та адреса. Оно што излази од података је то да је упад извршен са адресе дневног листа Курир.
Те вечери кад је извршен напад у Куриру је радио нико до Горана Стојановића. Морао сам да потврдим све то и назвао сам лично оснивача Гроцкаинфо портала, Горана Стојановића, који ми је потврдио да је он то урадио. Разлози мени нису јасни, нити ме занимају. Ја знам само да то никад не бих урадио, нити је то часно и морално. Некако се сваки пут изненадим, иако знам колико је овај свет кваран. Ја ћу наставити и даље рад са свим мојим сарадницима. Оптужују ме да радим за опозицију, и да сам гласило опозиције. Нека и јесам. Ја никад нећу подржати ствари које су нечасне, ма колико год ми се то обило у главу. Знам да ме нико не плаћа, да ово радим првенствено због тога јер сматрам да народ треба да буде oбавештен о свему. Да треба више да изађемо из ових прљавих ствари, да се окренемо будућности и да заједнички видимо и радимо на томе да у овој нашој Општини живимо иоле пристојно.У томе можемо успети само сви заједно. Ја и остали део екипе, моји сарадници Желимо Вам Срећну Нову Годину, и да сви следећу годину проведемо у неким бољим временима. За крај прилажем документацију преко које сам сазнао ко је извршио недозвољени улаз на мејл :

Слика 1. Приказ адреса које су улазиле на мејл.Адреса која почиње са 79. је моја, друга није.


Слика 2.Приказ информација које изађу када се убаци ИП адреса.






































Нема коментара:

Постави коментар

Поштовани читаоци, почев од 24 марта 2012 г. коментари ће се објављивати само преко нашег сајта, ради бољег праћења истих. Хвала на разумевању.