петак, 30. децембар 2011.

Хакован профил и мејл НашеГроцкеИнфо-Да ли је неко уплашен и покушава на све начине да се одупре медијима који су евидентно незaвисни?

Поштовани читаоци нашег блога, морамо Вас обавестити да је ноћас у 1,07 часова избрисан мејл НашеГроцкеИнфо као и налог и група на фејсбуку. Основну сумњу имам на неког од уредништва Гроцкаинфо портала. Назвао сам главног уредника и власника домена, Горана Стојановића и упитао га за моје сумње. Одговор је био да је све могуће. Ја сам за сада преузео мере да оспособим мејл и све вратим у нормалу. Многи докази ме наводе на то да је извршен упад од стране дотичног, јер је то већ радио и са самим Гроцкаинфо порталом. Добио сам обећање од главног уредника Гроцкаинфо да ће регулисати то у току дана, тачније видеће о чему се ради. Сачекаћу 24 сата и уколико се не буде решило настало стање, апсолутно све доказе што поседујем ћу изнети у јавност. Све оно што знам и што поседујем као необориве чињенице. И даље ћу се трудити да са разним сарадницима, овај блог буде мерило објективности и без утицаја моћника са било које стране. Очигледно је да је популарност неком засметала. И не само популарност, већ један медији који се не покорава ником.

Нема коментара:

Постави коментар

Поштовани читаоци, почев од 24 марта 2012 г. коментари ће се објављивати само преко нашег сајта, ради бољег праћења истих. Хвала на разумевању.