понедељак, 24. децембар 2012.

Пударци-Ако је силовао, нек робија 100 година!

Син ме је тукао!
- Не знам да ли је мој син силовао све те жене, али чим се о томе прича, могуће да је то истина... Ако је крив, нека га суд осуди на 100 година затвора! Жао ми је тих жена. Не био му ја у кожи ако је то урадио! Још не могу да схватим да је Зоран ухапшен! Никако ми то не иде у главу! У шоку смо и ја и његова браћа!
Ово је јуче за Курир рекао Србољуб П., отац Зорана П. (31), ухапшеног због сумње да је силовао и сексуално злостављао најмање 12 жена на територији Београда. За хапшење сина Србољуб је сазнао гледајући вести на телевизији.
Прочитај више ... 

Нема коментара:

Постави коментар

Поштовани читаоци, почев од 24 марта 2012 г. коментари ће се објављивати само преко нашег сајта, ради бољег праћења истих. Хвала на разумевању.