петак, 9. новембар 2012.

Постигнут договор између руководства ЈКП Гроцка и радника који је штрајковао глађу

Јутрос је постигнут договор између радника Рајка Павловића и руководства ЈКП Гроцка, тако да је после пет дана штрајка глађу, Рајко успео да се избори за своја права. После окончања штрајка Рајко је за нашу редакцију изјавио:

Договорио сам се са директором око мојих услова рада. Јутрос смо попили кафу и потписао ми је решење за годишњи одмор. Они су стално наваљивали да возим трактор и само трактор. Чак и јутрос пре него што смо постигли договор, речено ми је да морам да возим трактор бар 15 дана па да ме пусте на одмор. Рекао сам им да нећу, и да ако треба тераћу све ово у крајност. После тога ме звао директор у канцеларију, дао ми решење о годишњем одмору, а сва остала решења о премештању на друга радна места су повукли, и решење о возачу трактора и решење о физичком раднику. Пред мојим очима су то поништили и надам се да ће све бити у реду кад се вратим са годишњег одмора, видећемо.
Прочитај више .... 

Нема коментара:

Постави коментар

Поштовани читаоци, почев од 24 марта 2012 г. коментари ће се објављивати само преко нашег сајта, ради бољег праћења истих. Хвала на разумевању.